توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح سفارش
نام کاربری کلمه عبور
بررسی
توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح توضیح سفارش

مطالب آموزشی مرتبط

    M624- مقاله انگليسي ترجمه شده مديريت 2015 اثر شيوه هاي مديريت منابع انساني بر روي انگيزه و يادگيري کارکنان


    M624- مقاله انگليسي ترجمه شده مديريت 2015  اثر شيوه هاي مديريت منابع انساني بر روي انگيزه و يادگيري کارکنان

     چکيده فارسي:

    موضوع اين مقاله انگيزه ي منابع انساني مي باشد که به عنوان يکي از مهم ترين راه هاي توسعه ي سازماني شناخته شده است. انگيزه يکي از مفاهيم مهم در توسعه ي منابع انساني در بسياري از سازمان ها مي باشد، معمولاً انگيزه براي يک کارمند يک ويژگي خاص است و عملکرد او را تا حد بالايي افزايش مي دهد. اين به دليل اين است که شرکت هزينه زيادي صرف جلسات آموزش وتفريحي براي ايجاد انگيزه براي کرکنان مي کند، انگيزه مي تواند به عنوان ميل به تفهيم و جلو بردن يک فرد نسبت به کاري است که انجام مي دهد. به عنوان مثال هنگامي که فرد به يک کار مواجه است، انگيزه است که تعيين مي کند که فرد وظيفه ي خاصي را باتوجه به الزامات آن با علاقه انجام دهد. علاوه بر اين عدم وجود انگيزه منجر به عملکرد پايين و از دست دادن رقابت و در نتيجه از دست دادن منابع مولد براي سازمان مي شود. به همين دليل است که مديران استرس اين را دارند که سطح بالايي از انگيزه انجام کار در کارکنان وجود داشته باشد. انگيزه نيروي معرکه اي است که باعث رسيدن به اهداف مي شود. انگيزه ذاتي و يا اکتسابي مي باشد

    اين اصطلاح به طور کلي براي انسان به کار برده مي شود اما به لحاظ نظري مي توان براي رفتار حيوانات نيز توصيف شود. ولي اين مقاله اشاره به انگيزه در انسان دارد. با توجه به نظريه هاي مختلف انگيزه ممکن است در يک نياز اساسي براي به حداقل رساندن درد فيزيکي و يا به حداکثر رساندن لذت ريشه داشته باشد و يا ممکن است شامل نيازهاي خاصي مانند غذا خوردن و استراحت و يا يک شيء مورد نظر و يا دلايل ديگري مثل نوع دوستي، خودخواهي، اخلاق و يا اجتناب از مرگ و مير باشد. مفهوم انگيزه نبايد با اراده يا خوش بيني اشتباه گرفته شود. انگيزه به احساسات مرتبط است ولي با آن متمايز مي باشد.

    شما ممکن است قادر به حفظ حقايق در حافظه ي کوتاه مدت خود نباشيد ولي چطور بعضي اشخاص را در حافظه ي بلند مدت خود نگه مي داريد؟

    شرکت هاي موفق نياز به پرورش يک محيط کاري خوب دارند به طور کلي که يادگيري کارمندان نيز در سطح بالايي قرار بگيرد. اين شامل تمام مراحلي است که يک شرکت مي تواند اينکه مطمئن شود کارمند خود يک دليل براي ترک نکردن شغل خود دارد، انجام دهد. ارتباط مديريت منابع انساني با عملکرد کارکنان، يک ارتباط مستقيم است به طوري که افزايش تعهد کارکنان نسبت به سازمان و ديگر اثرات مثبت انگيزه را در پي دارد. ما در حال حاضر يک چهارچوب نظري داريم که در آن اثرات انگيزشي از مديريت منابع انساني وجود دارد. استفاده از ايده ي مديريت منابع انساني مشروط به شدت آن است.

    سه شنبه 26 تير 1397
    سـفـارش

     

    تلفن هاي تماس:  66949178   و  66568701  -  66562661  و  66949179   
    شماره پيامک:  09371473307    و  09198668453     

    پست ااکترونيکي: moasese.farda@gmail.com  و  farda.danesh@gmail.com

    کليه حقوق اين وب‌سايت براي موسسه‌ي فروزندگان راه دانش آريا (فردا) محفوظ مي باشد